Hieronder vind je het antwoord op veelvoorkomende vragen.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met info@keuzecadeaupakket.nl.
Tijdens het bestellen
- Klik bovenaan de webpagina op Kies je kerstcadeau.
- Kies een cadeau en klik op de knop toevoegen aan winkelwagen. Let op: je mag maar 1 cadeau kiezen. Toch liever een ander cadeau? Verwijder dan je eerste keuze uit de winkelwagen voordat je je nieuwe keuze toevoegt.
- Vul in de winkelwagen jouw unieke code in. Zonder deze unieke code kun je niet bestellen.
- Klik in je winkelwagen op bestellen.
- Vul je gegevens in. Klaar!
Je code mag maar 1 keer gebruikt worden. Let goed op of je de code juist hebt overgetypt. Soms kan een letter o op een cijfer 0 lijken.
Werkt je code nog steeds niet? Stuur dan een mailtje naar info@keuzecadeaupakket.nl.
Na het bestellen
Stuur een mailtje naar info@keuzecadeaupakket.nl met je bestelnummer en de juiste e-mailadres. Wij passen het voor je aan.
Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@keuzecadeaupakket.nl met het juiste adres, dan passen wij het voor je aan.
Een ander cadeau kiezen is helaas niet mogelijk nadat je al besteld hebt.
Is een product beschadigd in je pakket? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@keuzecadeaupakket.nl. We vragen je daarbij om foto’s van het beschadigde product door te sturen en je bestelnummer te vermelden. We sturen je daarna een nieuw product toe.
Je ontvangt een track-and-trace e-mail wanneer jouw pakket eraan komt.
